2012. május 4., péntek

4. rész – Tokio Hotel koncert

- Sziasztok. – mosolyog ránk.
- Szia, Bill. – köszönök neki.
- Szia, öcsi. Mi van a kezedben? – kérdezi tőle Tom.
- Hoztam nektek sütit. – teszi le az asztalra a dobozt. – Mindjárt jövök, szerzek valahonnan három tányért meg villát. – azzal ki is meg.
- Vajon milyen sütit hozott?
- Hamarosan kiderül. – mosolygok rá.

Pár perc múlva Bill ismét az asztal előtt áll és a tányérokra rak egy-egy szelet sütit. Kezünkbe nyomja, ő pedig leül a székre.

- Csokis süti. A kedvencem! – csillogó szemekkel eszi meg Tom az első falat sütit.
- Nekem is! – eszek belőle én is egy falatot.
- Van még, egyétek csak. Örülök, hogy eltaláltam mit szeretnétek. – mosolyog ránk Bill.

A következő egy hét hamar eltelt, és engem meg Tomot is hamarabb kiengedtek a vártnál. A vállam már sokat javult, de a bokám még mindig nagyon fájt. Neten, vagy telefonon minden nap beszélünk, tartjuk a kapcsolatot, aminek nagyon örülök.

- Tényleg, még nem is kérdeztem, hogy kerültetek ti ide Berlinbe, ráadásul kórházba, mikor Magdeburgba laktok? – kérdezem az ikrektől a telefonban.
- Hosszú történet. – kezd bele Tom. – Röviden az történt, hogy egy régi haverral ünnepeltük meg az eddigi koncertjeinket, és a bandát.
- Eljössz a holnap esti koncertünkre? – kiabál bele a telefonba Bill.
- Nem is tudom… Nem hiszem, hogy anya elengedne egyedül egy másik városba koncertre, ahol még soha életemben nem jártam, és ilyen messzire van innen.
- Gyere, el, kérlek, olyan jó lenne! Szeretnénk már látni! – Tom.
- Majd még meglátom, este majd még beszélünk a dologról. De most mennem kell, sziasztok!
- Oké, majd hívunk. Szia!
- Szia! – köszön Tom is.

Eljött a suli vége, én pedig hazafelé ballagok. Nem tudom, hogy kéne mondanom anyának, hogy elengedjen. Lehet, hogy el kéne hívnom magammal Lindát, a legjobb barátnőmet, hátha úgy elenged. Előveszem a telefonom, és felhívom.

- Linda! Meg kell hallgatnod a Tokio Hotel számait!
- A kik számait?
- Tokio Hotel. Egy fiatal fiúbanda, nagyon jók! Meg kell szeretned őket!
- És az nekem miért is lesz jó ha megszeretem őket? Azért mert holnap megyünk a koncertjükre Magdeburgba. Holnap kettőkor találkozzunk a parkban ahol szoktunk! Szia. – leteszem, mielőtt bármit mondhatna. Anyát is rá veszem, és holnap este már a koncerten leszünk majd. 

2 megjegyzés: